Alice's Wedding World

Köszönőajándékot keresel a barátnődnek, a koszorúslányodnak?- Ez a tökéletes meglepetés számára!

2017. április 08. - Alices Wedding World

Évek óta együtt vagytok jóban rosszban, kisírtátok egymás vállán a szomorúságotokat, és együtt nevettetek a legviccesebb helyzeteken. Ő a legjobb barátnőd és a koszorúslányod egyben. Köszönd meg neki a rengeteg segítséget és törődést! Mutatom hogyan!

Napokig beszélgettek a virágokról, a tortáról, a dekorációról, majd a Nagy napon segít vinni az uszályodat, elkísér pisilni (igenis nagyon fontos dolog, ne nevessetek!...najó nevessetek), és még a sminkedre is figyel, hogy a hatalmas dínom-dánomban ne kenődjön el. Nekem is van ilyen barátnőm, és ha most esküvőre adnám a fejem (nyugi anya, még nem!), akkor pontosan tudnám, hogy valamivel meg kell lepnem.

Mára már igenis hagyománya van az ajándékozásnak, és nem csupán a vőlegény és az örömanyák-örömapák részére, de a koszorúslányok felé is érvényes. Szerintem ez egy szép gesztus, kimutatni azt, hogy mennyire is fontos számunkra a másik személy! (Dörzsöljünk el együtt egy könnycseppet!) Na, de most komolyan, illik megköszönni, és van egy szuper ajándék, aminek bármelyik barátnő, koszorúslány örülhet!

Dobpergést kérek!

Az egész ötletbörze úgy kezdődött, hogy a Nina Ricci sajtótájékoztatójára siettem a Paulay Ede utcai Sugarshopba. Az első gondolatom az volt: Istenem, mennyire imádom ezt a helyet! A másik pedig az: Nina Ricci és Sugarshop? Hm, ebből csakis valami jó sülhet ki!

Nos, megérkeztem az imádott helyszínre, a már gondolatban imádott sajtótájékoztatóra, és ahogyan minden egyes alkalommal, most is elvarázsolt ez a hely. Tele színnel, illattal, édességgel, király dekorbútorokkal! A sajtótájékoztató a fenti részlegen lett kialakítva és összességében valami istenien festett! Nézzétek csak!

_dsc1578.jpg

_dsc1588.jpg

_dsc1591.jpg

_dsc1593.jpg

_dsc1134.jpg

_dsc1135.jpg

A Nina Riccihez megszokottan kicsi almácskákban rejtőztek a mennyei illatok, gyümölcsök, mint narancs, grapefruit, körte, és nyalánkságok, mint karamell, cukorkák és ahhhhw, ezek az isteni poharas desszertek és macaron-piramisok vártak arra, hogy egyesével faljam fel őket. (Najó nem, a piramisfal csak egyik oldalát ettem le teljesen.) Persze nem feledkezhetünk meg a lufikról, a kókuszdarabkákról és az isteni limonádéjukról sem!

Tehát a szóban forgó illat vagyis illatok a Nina Ricci Les gourmandises de Nina & Luna, amiket akár hiszitek, akár nem, pont a legjobb barátnőknek találtak ki. Mindkét üveget megszagiztam és bizony, nehezemre esett a választás. A piros almácskában, a Nina illatát palackozták be, mely brazíliai narancs, citrus, édes gardénia és karamell összessége, ha egy kifejezéssel kellene illetnem, akkor tutira a legegzotikusabb cukrászdának nevezném. OMG, OMG!

_dsc1155.jpg

_dsc1157.jpg

_dsc1565.jpg

_dsc1572.jpg

_dsc1574.jpg

Ezzel szemben a kék üvegcse a Luna illatát tartalmazza, ami, ha lehet ilyet mondani, akkor a legjobb barátnője Ninának. Tökéletesen kiegészítik egymást (akárcsak a barátnők), hiszen a Nina édeskés esszenciájával szemben, Luna a lédús körte, a grapefruit, a bazsarózsa és a karamell jegyeit tartalmazza, amit amolyan jeges finomságként képzelek el lelki szemeim előtt. Vagyis amikor megszagoltam, tökéletesen ezt éreztem, jeges és finom (esküszöm, most is érzem az orromban!)

_dsc1127.jpg

_dsc1158.jpg

_dsc1159.jpg

_dsc1559.jpg

_dsc1584.jpg

_dsc1585.jpg

Mondanom se kell, egy-két fújás ezekből a fenséges illatokból, és az egész szoba benne úszott. Ám, a mókának itt korántsem ért vége, hiszen nagy-nagy meglepetésemre, mindenki asztalán muffinok teremtek. És ilyen nyomózsákos habok. És díszek, és dekorációk. Igen, jól gondoljátok, muffinokat díszíthettünk a Sugarshop jóvoltából, egy írtó cuki cukrászhölgy vezetett be minket ennek a rejtelmeibe. Gondolhatjátok, pár percre újra kislány lehettem, és úgy díszítettem a muffinomat, ahogy csak akartam!

_dsc1271.jpg

_dsc1275.jpg

_dsc1310.jpg

_dsc1330.jpg

_dsc1733.jpg

Végül, de nem utolsó sorban, az esemény végén elvihettük a muffinunkat, sőt fagyit is osztogattak, a polaroid fényképekről nem is beszélve. Jó pár sajtótájékoztatón részt vettem már, de ehhez hasonlót még nem pipáltam, örök élmény marad számomra!

Úgyhogy ha köszönőajándékon gondolkoznátok, akkor csak ajánlani tudom a Nina Ricci Les gourmandises Nina & Luna illatát. Én végül a Nina mellett tettem le voksomat, jobban szeretem az édesebb illatokat, de ha a barátnőket inkább felfrissülne, így a nyár közeledtével akkor neki csakis a Luna jöhet szóba!

Szagizzátok meg ti is, és lepjétek meg vele a legjobb barátnőtöket, a koszorúslányotokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://alicesweddingworld.blog.hu/api/trackback/id/tr8212408017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása