Alice's Wedding World

Amikor minden Nektek és Rólatok szól: ilyen volt a VI. Wedding Pop-Up Bazár!

2017. március 15. - Alices Wedding World

Mindenki a tökéletes esküvőről álmodik, pedig nem is olyan lehetetlen küldetés, mint talán elsőre tűnik. Ehhez persze alapos felkészültség, jó szolgáltatók és olyan csudijó események kellenek, mint a Wedding Pop-Up Bazárok, mely az idei évben már hatodszor készíti fel a párokat a Nagy napra.

Nyüzsgő emberek, mosolygós szolgáltatók és persze izgatott modellek várják, hogy végre elkezdődjön az év társasági eseménye, a VI. Wedding Pop-Up Bazár. Vagyis én ezt láttam, amikor megérkeztem a nyitásra. Pontosabban még levegőhöz nem jutó szervezőket, de ez más kérdés. Igazán exkluzív esemény ez, hiszen olyan helyszínen rendezik meg évről évre, amit egyébként a klubtagokon kívül más nem látogathat, ez a Brody Club Life a Vörösmarty utcában.

unnamed_6.jpg

Mondanom sem kell, a Bródy kitűnő helyszínként szolgál. Izgalmas dekorációk és jól elkülönített terek biztosítják a luxus érzetet a vendégeknek. Na és persze remek alapanyaga más lehetőségeknek is, hiszen személyesen tájékozódhattok az esküvői szolgáltatók legújabb kínálatáról, kipróbálhattok esküvői sminkeket és frizurákat, de még akár egy esküvői menyasszonyruha divatbemutatóján is részt vehettek, amit Geszler Dorottya műsorvezető konferált fel. Bibibi, nekem van közös képem vele, tekerjetek csak lejjebb! (lehet irigykedni, igen!)

unnamed_1_2.jpg

unnamed_2_2.jpg

unnamed_3_2.jpg

unnamed_4_2.jpg

unnamed_5_1.jpg

Lehet vásárolni, a szolgáltatókkal beszélni, jobban megismerni őket, sőt, ami számomra a legizgalmasabb azok a workshopok voltak, kihagyhatatlanok! Ami pedig plusz grátisz, hogy minden kedves betérő ajándékot kapott, sőt voltak akik parfümöt, de könyvet is hazavihettek magukkal. Ja, és ne feledkezzünk meg arról a 2 nagyon-nagyon-nagyon szerencsés nyertesről, aki fantasztikus menyasszonyi ruhát nyert kölcsönbe, Chrysalis Szalon legújabb DreamOn Bridals kollekciójából, és aki megnyerte a menyecske ruháját a Be Attractive jóvoltából. Én nem nyertem semmit (szokás szerint), de talán majd jövőre! 

És azt mondtam már, hogy ingyenes volt az egész rendezvény?

unnamed_6_1.jpg

unnamed_7.jpg

unnamed_8.jpg

Én jó szokásomhoz híven éltem a lehetőséggel, és mindenbe belekontárkodtam, amibe csak lehetett! OMG esküvői frizurát készített nekem a Deményi Olivér, tiszta szívből tudom ajánlani őt, finom illatokat szagolgattam az Aroma for You-tól, ettem fagyit a Moritz Eis-tól és így tovább és így tovább :) 

Köszönöm a képeket az egyik legkedvesebb fotósnak, akivel valaha is találkoztam, Köő Adrien fotográfusnak!

1.png

2.png

nevtelen.png

Találkozunk jövőre? :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://alicesweddingworld.blog.hu/api/trackback/id/tr2612340259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása